Thursday, September 11, 2014

saya pelajar pdt kmpp

hai assalamualaikum...

uhukk..sorry terbatuk sikit..

kawan ni baru buat blog..
kawan. ni bukan lah pandai sangat dengan bende ni sume...
kawan ni nubis je....bukan nye imba sangat...

kawan ni nak cite lah sikit..
kawan ni baru je sambung belajo dekat keyempipi..atau akronim dia KMPP atau PMC atau Kolej Matrikulasi Pulau Pinang tau Penang Matriculation College  atau kolej matrikulasi paling populerrr... eh eh yang belakang tu bukan akronim aekkk

..ada aekkk???
ye kawan ni orang JOHOQQQ
..kawan ni dekat sini terkaapai kapai...bagai kan kupu kupu yang tak terbang tinggiii...huhuh shewdihhhnyaaa..jauh tersangat dengan family

tapi takpe..niat nak belajaqq kan...

mase mule mule tu kan ..rasa macam nak transfer masuk je dekat kmj..konon tu kawan ni nak try lah balajaq dekat sini sebulan kalau tak boleh go tu kawan ni terus je transfer je tapi disebab kan ukhwah kami sekelas dan macam ayaqqq tu..terbatal niat kawan ni nak betukaqqq ke johoqq.huhu

amboi ..baru duduk sini tak lama dah pandai lah sikit kecek penang(tengok tu..kekadang kalau nak try speaking slang penang ni mesti tercampur dengan slang kelanta..(dulu aku sebot kelante dekat budak kelantann,...diorang gelak kan aku je.hahaha.. diorang cakap aku noob) walawehhh..huhuh

then ramai lah banyak lah many lah senior cakap keyempipi ni matriks pilihann...mungkin di sebabkan kesempoian dia kot...huhu..

dah lah bedose aku cakap bende merepek panjang2 macam ni huhu... babai bubui boboiboy..haha assalamualaikum

No comments:

Post a Comment